GEEN AFLOSSING - Reisverslag uit As Samawah, Irak van mpsfir4 - WaarBenJij.nu GEEN AFLOSSING - Reisverslag uit As Samawah, Irak van mpsfir4 - WaarBenJij.nu

GEEN AFLOSSING

Door: emilio en Robirak

09 November 2004 | Irak, As Samawah

Hallo thuisfront

Wij hebben net op internet gelezen dat onze aflossing niet komt aangezien de vlucht die hen vandaag deze richting op zou brengen geannuleerd is. Wanneer ze komen is ons niet geheel duidelijk.

Nu kunnen wij hier compleet van in de STRESS raken en jullie alvast een prettige kerst en een goed en gezond 2005 wensen maar dat vinden wij iets te overdreven want er zitten ook voordelen aan en wij hebben hier al 4 man van SFIR5 zitten, Deze zijn ontzettend goed en kunnen het vast wel met zijn viertjes af.

De voordelen van GEEN AFLOSSING:

Er heerst een sprinkhanenplaag op cyprus, dus die is straks misschien weg als wij daar in DECEMBER aankomen.

Het regent nu op Cyprus en HENKIE wil graag skien dus dat komt ook goed uit in DECEMBER.

Het bier wat op ons staat te wachten op Cyprus wordt alleen maar kouder, Een KERSTpalmje smaakt trouwens ook goed.

Wij hoeven niet met de kinderen in de kou op SINTERKLAAS te wachten.

De KERSTBOOM is al opgetuigd als wij eindelijk thuis komen en misschien ook alweer verbrand tijdens de nieuwjaarsbranden.

Wij maken hier de RAMADAN gezamelijk af met de door ons zo zeer gewaardeerde lokale bevolking.

Krijgen twee medailles aangezien wij SFIR4 en SFIR5 tegelijk zijn.

Kunnen nog langer genieten hier van de uitstekende kwaliteiten van het keukenpersoneel.

Misschien maken wij de verjaardag van Robert hier nog wel mee, want die is al begin januari.

Maken het misschien toch nog mee dat onze 2 nieuwe voertuigen aankomen in Irak, aangezien deze al in Mei 2004 zijn toegezegd.

Mensen sturen misschien toch weer pepernoten uit medelijden op aangezien wij deze zo lekker vinden. KERSTKRANSJES MAG OOK.

Ook de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie van de familie maken wij niet mee.

Door de gigantische buitenlandtoelage kunnen wij nu een ferrari kopen ipv een Porsche.

Missen helaas weer een ouderavond.

En mochten wij nu echt geluk hebben dan komen wij gewoon weer aan als de zomertijd weer is ingegaan, beter voor het bioritme.

Kortom wij vermaken ons nog wel eventjes ook al geld dit misschien alleen voor ons tweetjes (ROBIRAK & EMILIO)

Groetjes van ons allemaal en alles komt goed...................

HOHOHOHOHOHOHOHOHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOO MERRY CHRISTMAS

• 09 November 2004 - 21:38

Esther:

Jullie kunnen toch alvast gaan lopen?? Of liften? Frenk, ik zie je over twee weken ergens in Spanje oke?

• 09 November 2004 - 21:45

Ankie,Ja Die!!!!:

Zit ik toch toevallig op jullie side te kijken,ben er even af en floep, daar is een nieuwe. Ik kan niet zeggen dat ik het begin nou zo leuk vond.
    Hebben jullie nou nog lang moeten denken over al die voordelen.Er is er geen bij die mij overtuigd. En wat moet ik met die koelkast vol Heineken. Die staat maar te verschralen en dat is drankmisbruik!!!!!!!!
    Ik verwacht jullie dus gewoon de 16e.

• 09 November 2004 - 21:46

Eveline:

Jammer voor (een aantal van) jullie jongens, maar jullie aflossing probeert het morgen weer een keer!
    En als je de verjaardag van Robert mee wil maken, dan kom je hem maar hier opzoeken hoor!
    En Frenk, als jij over twee weken niet in Spanje zit, ga ik wel met Esther mee!

• 10 November 2004 - 09:14

KMAR DET SFIR4:

De reden van de vertraging van onze aflossing is inmiddels bekend. Het schijnt dat het vliegtuig dat onze aflossing in zou vliegen naar de Ivoorkust is gestuurd om daar NL-burgers te gaan evacueren.
    Het heeft totaal geen invloed op het rotatieschema dus wij komen gewoon op tijd aan in E'hoven

Groeten van het Kmardetachement SFIR4

• 10 November 2004 - 22:17

Margreet & De Kids:

Hoi allemaal,
    Je laat ons wel schrikken hoor... haha. Hoe dan ook, geniet nog even op Cyprus, een goede reis en dan is iedereen weer thuis!

Groetjes
    Margreet
    Chiel
    Diane
    Koen
    en een lik van Bella

• 11 November 2004 - 21:48

Esther:

Pff, opluchting dat de aflossing toch nog is verschenen. Voor de komende dagen : Goede reis en veel plezier op Cyprus.
    Tot gauw!!!

• 11 November 2004 - 23:13

Nanda:

Ik weet niet wanneer jullie voor het laatst op de site kijken dus wens ik jullie nu al vast een hele goeie reis, geniet van jullie biertje op Cyprus en tot heel snel!!En ROb heb je de weddenschap met Emiel nog gewonnen?????
    Geniet de laatste dagen daar nog even van de temperatuur want hier is het al best wel koud aan het worden!

Groetjes en Liefs Nanda

Oh ja en bedankt voor alle verhalen en fotos de afgelopen maanden!!Erg leuk!!

• 12 November 2004 - 07:27

Ingrid:

sfir4 ik wens jullie een goede terug reis .maar geniet jullie maar eerst op cyprus .we zien jullie in einhoven.
    ps.martin de douna hebben pakje los gemaakt en ze hebben vriendelijk maar een nota bij gedaan van 20.45 .duure slof peuken hoor .
    hou goed in de gaaten wat jullie terug naar home stuuren douna sneufelen heel graag in dozen.maar denk maar niet dat ze weer netjes in de doos doen vergeet dat maar ze knikkeren alles er zo in als het vuil is pffff.

boy,s van sfir5
    toy toy zet hem op en pas goed op elkaar

groetjes ingrid

• 12 November 2004 - 08:52

Jolanda (vrouw Van Ben S):

SFIR 4 ik wens jullie een hele goede reis en uiteraard veel plezier op Cyprus. We zien jullie gauw!
    SFIR 5 erg veel succes gewenst de komende tijd en kijk goed uit!
    Groet, Jolanda