EINDFEEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit As Samawah, Irak van mpsfir4 - WaarBenJij.nu EINDFEEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit As Samawah, Irak van mpsfir4 - WaarBenJij.nu

EINDFEEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: emilio

30 Oktober 2004 | Irak, As Samawah

Dag Kanjers

Nou eindelijk was het dan zover en hebben wij gisteravond het eindfeest gehad van SFIR4. Dit keer werd het feest niet in de buitenlucht gehouden maar in de eetzaal omdat wij niet zeker waren van mooi weer.

Voor dit feest was het eigenlijk de bedoeling om een Zuid-Afrikaans bandje uit Koeweit te halen, Snappen jullie het nog??????????????????????????????????????????

Echter een van de muziekanten durfde IRAK niet in en werd dit feestje dus afgeblazen. In Plaats hiervan is er een echte Indiaanse DJ uit......KOEWEIT geregeld???????????
Nu snapte wij het zelf ook niet meer. Maar goed als het maar gezellig zou worden. INTERNATIONAAL IS HET ZEKER.

Echter de vrachtwagen waarin de geluidsboxen van de DJ in stonden had pech gekregen onderweg, dus het werd nog even spannend. gelukkig had de DJ niet al zijn apparatuur in de vrachtwagen staan en had hij toch wat apparatuur bij zich, dus toch maar even onze eigen geluidsinstallatie van de base geregeld en wij hadden SWINGENDE muziek.

Het feest is begonnen door een lekker buffet met oa. Kippevleugels, spare ribs, gehaktballen, Pizza enz enz. Kortom de keukengroep had goed hun best gedaan. Dit alles onder het genot van de muziek van onze DJ uit India OF IS HET TOCH......Koeweit

Omstreeks 20.00 uur was het casino geopend alweer men kon plaats nemen aan diverse tafels. Zoals een roulettetafel, Blackjacktafels, tombola, en een rad van fortuin. uiteraard kon er niet met geld worden gegokt dit om een oorlog in een oorlog te voorkomen, er waren door een aantal mensen hier op het kamp fiches gemaakt dus dat was ook opgelost.

Tijdens het casino en de muziek van onze DJ uit mooie KOEWEIT CITY te INDIA had de keukengroep weer voor de hapjes gezorgd, dit keer salades, kaas, gevulde eieren, vis, fruitcocktails, ijs en lekkere bon bonnetjes.

Uiteraard ontbrak de bar niet die een aantal keren gratis rondjes heeft weggegeven. Geld moet op he?????????????????????????

Nadat iedereen was uitgegokt heeft de bataljonscommandant nog een hele interesante welgemeende toespraak gehouden en hierna was het de beurt om aan de grote loterij te gaan beginnen. Uiteraard had de KMAR ook weer wat loten ingeslagen en jullie raden het al, de KMAR viel weer aardig in de prijzen. Zelfs onze ROBIRAK heeft een MP3-speler gewonnen met zijn nummer 3. Hij heeft echter de prijs niet gelijk opgehaald aangezien hij achter de tafel zat (ondertussen met een iets roodgekleurd hoofd) tijdens de loterij om alle nummers aan de prijzen te koppelen.

TOEVAL?????????????

Wij houden het gewoon weer op GELUK..........................

Nadat dit alles is er een conference van HANS TEEUWEN op groot scherm uitgezonden waarbij wij bij sommige mensen de tranen over de wangen zagen rollen van het lachen.

Kortom het was een zeer geslaagd feestje. Nu mag de aflossing komen en zijn wij er klaar voor om weer terug naar huis te gaan, echter om in de woorden van de Bataljonscommandant te blijven (ik zal het 1x zeggen en niet 8 keer)...... WIJ ZIJN ER NOG NIET EN MOETEN SCHERP BLIJVEN...................

NOG TWEE~WEKEN...............................

Groetjes van het KMAR detachement

Ps: de foto's volgen nog.

• 30 Oktober 2004 - 08:38

Eveline:

Fijn te horen dat het een geslaagd feest was, maar ik ben nu toch nog even benieuwd naar de eeuwige prijzenwinnaar... Heeft Peter ook nog iets gewonnen of hadden jullie zijn lootjes afgetroggeld....
    Robert heeft zeker weer niks gewonnen, maar ja geluk in de liefde hè...
    Groetjes weer!

• 30 Oktober 2004 - 09:16

Ingrid:

hallo boys .ik heb met aan dacht jullie bericht gelezen.vindt het GEWELDIG DAT HET FEEST IS GESLAAG. JULLIE HADDEN HET VERDIENDT.martin je dochter is vol al aan het aftellen ze heeft geen geduld meer .ze is gister weg gegaan om te logeren en zit nu in slagharen.dus ben ik home alone net remi hahhaha :-p
    ik gaat maar eens bij moeders langs. ik was laat wkaker heb dus maar effe gebeld .ze vroegen al af waar ik bleef maarja ben een nachtbrakker geworden ahhah.veellachen en veel lol.maar goed ik spreek je heel gauw dikke knuff kuss hvj.
    boys jullie ook een dikke knufff en maak er nog wat van die 2 weekjes
    doei doeiii tot gauw in nl .

• 30 Oktober 2004 - 09:38

Jolanda (vrouw Van Ben S):

Wat leuk dat het een mooi eindfeest is geworden. Het bewijs zien we snel, hoop ik. Nu nog de eindspurt van jullie missie.
    Kijk goed uit en tot later!

• 30 Oktober 2004 - 10:50

Esther:

Klinkt als een leuk feestje. Fijn dat de KMar (incl Frenk) weer de nodige prijzen in de wacht heeft gesleept. Nog twee weken daar en dan nog eventjes en dan zijn jullie weer hier!! We zijn erg benieuwd naar jullie zongebruinde hoofden en kijken in spanning uit naar het weerzien in Eindhoven!!
    Blijf nog even voorzichtig!!!

• 30 Oktober 2004 - 12:13

Hilda:

Hallo jongens,fijn dat jullie een geslaagd feest hebben gehad.Straks thuis nog maar eens dubbel over doen.Peter voor jou liggen de vissen op de Noordzee klaar om aan de haak geslagen te worden en de sneeuw voor de eerste week van januari is besproken.jongens kom allemaal veilig naar huis en pas nog even goed op elkaar.tot ziens in Eindhoven.

• 30 Oktober 2004 - 14:38

Giru:

Mooi mooi mooi. Dat klinkt iig gezellig. Dat is leuk om te horen. We zijn benieuwd naar de foto's en kijken al uit naar de thuiskomst... maar inderdaad... nog ff scherp blijven!

Hunters

• 30 Oktober 2004 - 15:22

Hans En Ankie ,ouders Van Rob:

Fijn dat het zo'n geweldig
    feest is geworden en dat Rob weer in goede doen was.Dit keer dus zelf wat gewonnen,leuk voor jou.
    Kost zeker allemaal een
    hoop tijd??? Begrijp je wat wij bedoelen???
    Jongens, maak de rest van de tijd goed af en blijf op elkaar passen.
    Groetjes

• 30 Oktober 2004 - 17:01

Tante Alie:

Nog even volhouden dus en alvast een goede feestelijke thuiskomst voor jullie allemaal,en in het bijzonder Martin. veel liefs.

• 30 Oktober 2004 - 18:30

Cisje:

en pa, heb je ook een prijs gewonnen??? je had va mij wel die mp3-speler mogen winnen, kheb er nog 1 nodig, maar ja.... :P tot over twee en een halve week :) kus en knuf Cisje

• 30 Oktober 2004 - 20:17

Tjitske & Erik:

He Junior
    Eerst de 16e 'n feestje en nu weer, maak het niet te bont daar in 't land van 1000 en 1 nacht.Nog ongeveer 20160 minuten dan kan je na 'n feestje op 'n tussenstation in Nederland feesten.
    Groetjes en Liefs
    jeZUS en Erik

• 31 Oktober 2004 - 07:58

Nanda:

Fijn om te lezen dat ook dit feestje een succes was!!!Nu kan echt het laatste gedeelte beginnen!
    Ben benieuwd naar de fotos, zie ik eindelijk fotos van de eetzaal HE ROB!!!!
    Liefs Nanda

• 31 Oktober 2004 - 08:25

Ingrid:

hallo boy,s hoe is het live daar?hier gaat alles rustig het gangtje.we zijn druk al met de voor bereiding.stefanie ken niet meer wachten dat ze haar pap weer ziet .nog 16 daagjes en jullie zijn weer op de nl bodem
    gelukkig maar dan zit het er op. martin ik heb foon gehad van de raadsman van defensie .we hebben samen effe gebabbelt.ik zou de 16 me troon moeten delen .
    zal me zetel wel afstaan aan je hahaha
    boy,s maak er nog wat van die paar daagjes dan zitten jullie missie er op.geniet lekker op cyprus
    en hopsa vliegtuig in en op naar nl. waar jullie vrouwen manen kids en fam en vrienden op jullie zullen staan te wachten .
    kijk nog goed uit de 16 daagjes en pas goed op elkaar
    groetjes kussies &knuffies
    van mij
    tot in einhoven
    bye bye
    ingrid

• 31 Oktober 2004 - 12:11

Emilio:

aangezien er wat problemen met de site zijn (slaat steeds vast als ik foto's wil plaatsen) vraag ik jullie nog even om wat geduld.

• 31 Oktober 2004 - 12:16

Esther:

Je maakt het wel spannend Emiel. Misschien komen sommige foto's niet door de censuur??
    We wachten af.
    Groetjes!

• 31 Oktober 2004 - 22:49

Jos (financieel Adviseur Van Rob):

Goeie investering, dat lotje. En een rood hoofd...? Och, dat past wel bij een rode neus en rooie oogjes.

• 01 November 2004 - 00:09

goedemorgen boy,s
    kom jullie effe snel weltrusten wensen ik gaat naar me duikbootje . sta niet raar van te kijken martin als je dochter ook in hetduikbootje lig te maffen;)
    martin gij ken beters naar de bingo gaan jij win tenminste wat ik nopenaderniks hahha
    maar goed ik hoor je snel weer martin kus knufff
    boy,s kijk nog effe goed uit en we zien jullie in einhoven

• 01 November 2004 - 08:30

Emilio:

Nee Esther het is niet de Censuur dat ik die foto's niet op de site krijg. Heb het vandaag 1 november wederom weer geprobeerd maar het lukt wederom niet, dus ik denk dat ik jullie moet teleurstellen wat de foto's betreft.

Mijn excuses

Emilio

• 01 November 2004 - 09:15

Ankie:

Esther,je moet Emilio niet zo plagen.Die jongen doet zo zijn best.
    Natuurlijk komen die foto's door de cencuur.
    Het zijn toch allemaal hele nette jongens.
    Ja toch ???
    groetjes

• 01 November 2004 - 11:24

Petra:

hallo martin nog even vol houden dan ben je zo weer thuis bij je vrouwtje en bij je dochter maak er nog wat van maar blijf wel op de hoeden dat geld ook voor de anderen mannen we zien je thuis wel weer de groetjes van hier in het achterhoek waar de zon nog een beetje schijnt tot gauw doeiiii

• 01 November 2004 - 20:13

Cisje:

Nette jongens..... :| whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

• 02 November 2004 - 22:05

Ma Van Martin:

Ik heb al een reactie gegeven op bovenstaand bericht, maar kon hem niet vinden toen ik nog eens keek. Hopenlijk is het wel ontvangen, anders bij deze nogmaals.
    Martin, hou je goed, wees scherp, kom de laatste dagen goed door met de beschermengeltjes die ik je heb gestuurd.
    Tot de 16-de. Veel liefs, ma.

• 02 November 2004 - 22:12

De Pa En Ma Van Martin.:

hallo Martin.
    Nog even en we zien elkaar weer in ons koude kikkerland. Maar eerst gaan jullie nog naar Cyprus. Ga de bloemetjes maar eens fijn buiten zetten, dat is goed om af te reageren. We tellen de nachten al.
    Fijn dat jullie afscheidsfeest zo goed is verlopen. Heb jij ook nog iets gewonnen ?
    Bij deze nogmaals een paar beschermengeltjes voor je laatste dagen daar.
    Wij houden van je, veel liefs van ons beiden.
    P.S. Hartstikke leuke foto was dat bij de reactie op stress.
    Pa en ma.

• 03 November 2004 - 23:33

Ingrid:

hoi martin. nog 12 daagjes is zo ver. ja de opblaasbaar krokodil blijf je van af hoor hahahah .maar ik wist niet dat je zo kon zingen met peter hahahhah met je opblaas krokodil .maar onthou goed je heb nog wat te goed van me :-p
    maar martin was gezellie met ze 3e op msn ;)
    ja nu krijg je volgende probleem hoe krijg je me weer los whahhahaha.
    maar goed nog effe dan zullen ze me wel los maken hoop ik zo hihihihi

boy,s maak er nog wat van die daagjes en let nog goed elkaar
    kuss knuffies

martin hvj kusssss knuffff