Eerste mensen SFIR5 - Reisverslag uit As Samawah, Irak van mpsfir4 - WaarBenJij.nu Eerste mensen SFIR5 - Reisverslag uit As Samawah, Irak van mpsfir4 - WaarBenJij.nu

Eerste mensen SFIR5

Door: emilio

04 November 2004 | Irak, As Samawah

Dag kanjers

Eindelijk was het zover. Afgelopen Dinsdag zijn de eerste mensen van SFIR5 aangekomen op Camp Smitty. Er werd van te voren aan de mensen van SFIR4 dringend verzocht om niet te gaan kijken naar de aankomst van de eerste opvolgers, je mocht alleen op het pleintje komen als je daar functioneel aanwezig moest zijn.

Zoals jullie wel zullen begrijpen hield iedereen van SFIR4 zich hier aan, NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er waren zelfs mensen die er met spandoeken stonden te wachten.

De eerste mensen van onze opvolging komen aan het eind van de week binnen. Wij zitten nog na te denken of wij ook een spandoek gaan maken, nu hebben wij wel een idee maar sommige mensen vinden dat wij dit niet kunnen maken.

HET IS IMMERS NOG GEEN KERST!!!!!!!!!!!!!!!

Mochten jullie suggesties hebben voor een leuke tekst dan laat het hieronder even weten.

Groetjes HET KMAR DETACHEMENT SFIR4

SFIR4 WIL AAN HET BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps: de foto's van het feest staan er eindelijk op.

• 04 November 2004 - 15:15

Frank:

Doen jullie voorzichtig overmorgen met Ton, Marcel, George en Rene?

• 04 November 2004 - 15:23

Tamara (zus Van Rob):

Zo te zien is het einde van jullie term nu echt in zicht!! Ik weet zo snel even geen mooie spreuk voor op het spandoek, maar ik denk dat er voor jullie vast en zeker wel een biertje klaar ligt bij thuiskomst.
    Dat laatste weekje is nog wel vol te houden!!!
    groetjes

• 04 November 2004 - 17:02

Frank Tenerife:

Dag kanjers
    Leuke mooie fotos en een gesglaagd feest zo te zien.
    Ook voor jullie kan het nu echt beginnen maar kijk nog wel uit de laatste loodjes wegen het zwaards.
    Succes en geniet nog van elkaar veel plezier. zonnige groetjes vanuit tenerife

• 04 November 2004 - 17:53

Eveline:

zoals de meesten in Nederland al gezien zullen hebben en jullie nog niet, is er een nieuwe reclame voor pizza's met het aloude lied van André van Duin: effe wachte.... effe wachten nog... Misschien is dat een leuke "spreuk"?

Tot heel snel! We moeten nog effe .....
    Groetjes!!

• 04 November 2004 - 18:35

Ton (DetKMar SFIR5):

Ja hoor, nog twee nachtjes slapen en dan kloppen wij bij jullie aan de deur. Geniet er nog maar van want voor je het weet sta je thuis weer met de stofzuiger in de hand. Of niet soms, ... Henk ?

• 04 November 2004 - 20:13

Ankie:

Emilio,bedankt voor de foto's. Zo te zien hebben jullie goed te eten gehad
    op het feest.Over de spandoek-spreuk moet ik nog even nadenken,maar tegen die tijd zal ik wel te laat zijn. Ik vind die van Eveline wel leuk. Die van jullie zelf trouwens ook.Misschien een combinatie van die 2????
    groetjes

• 05 November 2004 - 15:36

Cisje:

uhmm over die spreuk he.... "het is immers nog geen kerst". ik vat m niet helemaal... maar ja ben wel blond :S

• 05 November 2004 - 18:28

Jos ( PR-Bureau Van Rob):

SPANNEND HOEKJE HÈ
    SPAN(nend)DOEKJE HÈ?

• 05 November 2004 - 19:48

Esther:

Ik stel voor...

POMTIEDOMTIEDOM...jullie missie vliegt vanzelf wel om!!

Groetjes!

• 06 November 2004 - 18:54

Eric De GROTE Broer:

M'n broertje Ralf komt vanavond aan, doen jullie een beetje voorzichtig met hem, hij is net zindelijk.

Je mag hem de groeten doen, als je wilt. Hij plakt geloof ik de lekke band en van rupvoertuigen.

• 06 November 2004 - 19:00

Remco:

Robbie: 3-2 verloren en ik een penalty gemist..verslag volgt morgen...Mzzl
    En er is maar 1 spreuk op het spandoek:
    Jullie dachten toch niet dat we een spandoek voor jullie zouden maken he?

Vriendelijke groet,

Dhr Remco

• 06 November 2004 - 22:29

Zus Van Hierboven:

Ik wens jullie nog heel veel succes met aftellen deze week, het is nu niet zo veel meer gelukkig!!
    En Rob volgens mij hebben de voetballers thuis je al nodig!!! Of niet broer?

• 06 November 2004 - 22:31

Nanda:

Oh ja de tijd van deze site staat nog op zomertijd!!!

• 07 November 2004 - 04:35

Ingrid:

heey martin en ben k .wie zou morgen winnen ?? is het VITESSE of zal het NEC

• 07 November 2004 - 12:46

Silvia En Kids:

6 nov. is Ralf (STAT-Cie) aangekomen, jammer voor hem, maar hij mist
    VITESSE-nec. hopelijk hangt ONZE VITESSEVLAG al boven je bed. Als je hem kent of ziet groet hem dan namens ons
    PS WE GAAN ER VANUIT DAT VITESSE WINT!

• 07 November 2004 - 16:52

VITESSEFAN DYLAN:

Voor RALF(stat-cie)en alle andere VITESSEFANS die de wedstrijd hebben gemist: dan heb je hier de uitslag VITESSE-nec 1-0 doelpuntenmakerrrr!! matthew amoahhhhh!! dus drink op deze uitslag maar een alcohol vrij biertje!! vertel deze uitslag door aan een ieder die je ziet!