JIPPIE DE AFLOSSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit As Samawah, Irak van mpsfir4 - WaarBenJij.nu JIPPIE DE AFLOSSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit As Samawah, Irak van mpsfir4 - WaarBenJij.nu

JIPPIE DE AFLOSSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: emilio

07 November 2004 | Irak, As Samawah

Dag kanjers

Gisteravond laat was het dan eindelijk zover en zijn de eerste mensen van onze aflossing aangekomen op Camp Smitty. De rest van de aflossing zal in de loop van deze week aankomen en dan kunnen wij alles overdragen.

Voor de nieuwe mensen is het natuurlijk aardig wennen en de komende dagen zullen voor hen dan ook in het teken staan van de omgeving leren kennen en de werkwijze hier in Irak te mogen beleven.

Voor ons word het nu langzaam tijd om onze spullen te gaan pakken en de boel schoon te gaan maken, dit natuurlijk met de nodige lol en gein onderling. Maar zoals al gezegd wij zijn er nog niet en jullie moeten dus nog eventjes op ons wachten want er is ons dringend verzocht om even naar Cyprus te gaan om te testen of wij nog wel alcoholbestendig zijn.

Wij zijn er bijna dus:

Vul die koelkasten maar.
Haal maar lekkere dingen in huis.
Koop aandelen Heineken.
Ga weer recht liggen in jullie bed.
Laat nog even zelf de hond uit.
Wen weer aan de fiets want de auto ben je weer bijna kwijt......................

Kortom nog even en er zit op Zondag weer een man aan tafel die het vlees snijd.

Groetjes van het Kmardetachement SFIR4

• 07 November 2004 - 18:03

Esther:

Aandelen Heineken? GROLSCH zal je bedoelen. De hond? Die laat zichzelf uit! Man die het vlees snijdt?? Bij gebrek aan zo'n figuur zijn wij spontaan vegetarisch geworden!!
    Maar verder kijken we reikhalzend uit naar jullie thuiskomst...lopen de cavia's al zenuwachtig door hun hok..zijn de kippen van de leg en kunnen wij al bijna niet meer slapen.
    SFIR 5 heel erg veel succes, kom allemaal heelhuids terug. Laat je niet teveel wijsmaken door die bijdehandjes van SFIR 4 en kanjers van SFIR 4...veel plezier in Cyprus en tot sinas in Eindhoven!

• 07 November 2004 - 18:34

Wilbert (Sfir3 DetKmar):

Mannen van SFIR 4 behouden thuiskomst en maakt er iets moois van op Cyprus.
    Sfir 5 veel sterkte de komende tijd.

• 07 November 2004 - 21:54

Lucienne:

Mijn poepie is één van de vier(René)die zaterdagavond bij jullie zijn aangekomen. Doen jullie hem langs deze weg ook nog even de groeten? DETKMARSFIR4 nog even volhouden en blijven opletten jullie rotatie zit er bijna op!! Nog een prietpraatje op Cyprus en eindelijke weer een normaal biertje en dan op naar huis! Groetjes en nog een paar goede dagen.

• 08 November 2004 - 17:27

Eveline:

Hoezo koelkast vullen?: jullie zijn nu gewend om "op rantsoen" te leven toch?
    Lekkere dingen in huis halen?: ik begreep dat de nodige kilo's er niet af zijn, dus?
    Aandelen Heineken?: misschien beter aandelen Spa?
    Recht in bed liggen?: Zijn plaats is al maanden door zijn dochter ingenomen, dus hij zal eerst moeten klussen, voordat hij zijn plaats weer terug heeft!
    Hond?: welke hond?
    Wennen aan de fiets?: zijn auto staat met een lege accu, de mijne niet....

Nee hoor, zo'n bitch ben ik niet (hoewel...). Ik zal mijn mannetje door en door verwennen hoor!
    Tot gauw en kijk die laatste dagen nog even heel goed uit daar!!!!

• 08 November 2004 - 17:42

Cisje:

6-0 :D

• 09 November 2004 - 10:21

Esther:

Weten jullie zeker dat je terug wilt komen?? Vanmorgen zat er een dikke ijslaag op de ramen van de auto..krabben dus! Het temperatuurverschil is wel erg groot ! Tijd om de KMar bontmuts voor de dag te toveren.

• 09 November 2004 - 14:34

Ingrid:

hallo boy,s gelukkig het einde is in zicht :) nu op naar cyprus en effe uit jullie dak gaan.
    we de kids zullen wel afvragen wie is die man die zondags het vlees kom snijden :-p hahhaha
    martin het bier& limonade staat buiten al aardig koud te worden zit nog net geen ijs er in . hier hebben we van morgen de auto ramen moeten krabben brrr.
    bedankt martin dat je mij kon bellen kus ;)
    ik weet dat je nu ... ben .
    stefanie is erg druk in de weer.
    boy,s maak er nog van die 7 dagen en ik zie jullie op einhoven
    groetjes kus&knuf

pas goed op elkaar nog die daagjes
    en maak er een gekke bende van op cyprus dan zullen ze daar weten dat sfir4 er is geweest ;)
    tot in eindhoven

• 09 November 2004 - 20:53

Esther:

Arme jongens...het zit jullie ook niet mee. Dat nu uitgerekend het vliegtuig met jullie aflossing moet stranden!! Kop op, jullie worden echt wel afgelost..morgen is er weer een dag.